POT Diagnoza strategiczna dla potrzeb komunikacji marketingowej Polski w turystyce do roku 2030
Polska Organizacja Turystyczna zaprezentowała "Diagnozę strategiczną dla potrzeb komunikacji marketingowej Polski w turystyce do roku 2030".
W dokumencie, na 90 stronach, w rozdziałach Zasoby, Odbiorcy, Otoczenie i Rekomendacje przedstawiono kolejno: analizę zasobów turystycznej marki Polska (Wskaźniki gospodarki turystycznej, Produkty turystyczne i koła doświadczeń, Komunikacja regionów dotycząca ich produktów turystycznych, Kapitały turystycznej marki Polska na rynkach zagranicznych, Projekty konkursowe POT, Komunikacja produktów turystycznych prowadzona przez POT), jej otoczenia (Komunikacja konkurencji, Dobre praktyki, Trendy konsumpcyjne oraz w popycie i podaży turystycznej, Trendy w komunikacji marketingowej, Uwarunkowania komunikacji marketingowej atrakcyjności turystycznej Polski) i odbiorców (Obecność mediów na ścieżce zakupowej klientów, Segmentacja behawioralna) oraz analizę SWOT i rekomendacje dla Polskiej Organizacji Turystycznej i podmiotów z branży.
Dokument ma służyć do stworzenia strategii komunikacji marketingowej na kolejne 7 lat (do 2030 r.) i pomoże w bardziej skutecznej promocji Polski jako celu atrakcyjnego turystycznie.
Dokument jest dostępny na stronach Polskiej Organizacji Turystycznej.Źródło: POT
W dokumencie, na 90 stronach, w rozdziałach Zasoby, Odbiorcy, Otoczenie i Rekomendacje przedstawiono kolejno: analizę zasobów turystycznej marki Polska (Wskaźniki gospodarki turystycznej, Produkty turystyczne i koła doświadczeń, Komunikacja regionów dotycząca ich produktów turystycznych, Kapitały turystycznej marki Polska na rynkach zagranicznych, Projekty konkursowe POT, Komunikacja produktów turystycznych prowadzona przez POT), jej otoczenia (Komunikacja konkurencji, Dobre praktyki, Trendy konsumpcyjne oraz w popycie i podaży turystycznej, Trendy w komunikacji marketingowej, Uwarunkowania komunikacji marketingowej atrakcyjności turystycznej Polski) i odbiorców (Obecność mediów na ścieżce zakupowej klientów, Segmentacja behawioralna) oraz analizę SWOT i rekomendacje dla Polskiej Organizacji Turystycznej i podmiotów z branży.
Dokument ma służyć do stworzenia strategii komunikacji marketingowej na kolejne 7 lat (do 2030 r.) i pomoże w bardziej skutecznej promocji Polski jako celu atrakcyjnego turystycznie.
Dokument jest dostępny na stronach Polskiej Organizacji Turystycznej.Źródło: POT